loading...
والیبال ارومیه
نیما کرامت بازدید : 0 چهارشنبه 13 آذر 1392 نظرات (0)

به گزارش پرتال هواداران والیبال اورمیه به نقل از ایرنا، این دیدار عصر روز چهارشنبه در سالن شش هزار نفری غدیر ارومیه برگزار شد که طی آن تیم گنبد توانست با نتیجه ۳ بر ۱ از سد میزبان خود بگذرد.

در این دیدار شاگردان نادر شهنازی در ست اول با نتیجه ۲۵ – ۲۱ بر میهمان خود غلبه کردند ولی در ادامه این تیم گنبد بود که توانست در سه ست ست پیاپی با نتایج (۲۵-۲۱) ، ( ۲۵ – ۱۷) و ( ۲۶ – ۲۴) از سد ارومیه عبور کرده و سه امتیاز این دیدار را نصیب خود کند.

فولاد عظیمی گنبد با این پیروزی ۱۶ امتیازی شد و مقاومت شهرداری ارومیه همچنان هفت امتیازی باقی ماند.

این دیدار با نظارت حیمد فاضلی فرد و قضاوت اصغر میرزایی داور اول و بهروز حیدری داور دوم برگزار شد.

سرمربی والیبال مقاومت شهرداری ارومیه: بازیکنانم باید تفکر حرفه ای به خود بگیرند

سرمربی تیم والیبال مقاومت شهرداری ارومیه گفت: از بازیکنانم خواسته ام که تفکر حرفه ای به خود بگیرند چرا که والیبال یک بازی فکری است و باید هماهنگی و انسجام تیمی در آن به درستی پیاده شود.

به گزارش پرتال هواداران والیبال اورمیه، نادر شهنازی پس از شکست ۳ بر ۱ تیمش مقابل فولاد عظیمی گنبد در گفتگو با ایرنا گفت: در ست اول بازی بسیار خوبی از بازیکنانم مشاهده شد به طوری که توانستند تیم صدرنشین گنبد را با نتیجه فاحش ۲۵ بر ۱۵ شکست دهند و این امر باعث شد بچه ها کمی مغرور شوند.

وی اظهار کرد: غرور بزرگترین آفت ورزش است و اگر در تیمی رخنه کند نتیجه اش همان می شود که به سر ما آمد به طوری که در ست های دوم و سوم نتوانستیم بازی را جمع و جور کنیم و نتیجه را به حریف واگذار کردیم.

شهنازی گفت: در ست چهارم بازیکنان بار دیگر به خود آمدند و با ارائه یک بازی نزدیک و فشرده و در حالی که در اوایل گیم ۵ امتیار عقب افتاده بودند ولی در ادامه توانستند پا به پای حریف پیش بروند که متاسفانه بر اثربروز چند اشتباه فردی در نهایت با نتیجه نزدیک ۲۶ – ۲۸ نتیجه را واگذار کردیم.

وی گفت: اشتباهات فردی زیادی در بازی امروز از بازیکنانم مشاهده می شد و تا انسجام به بدنه تیم بازنگردد نمی توان نتیجه قابل قبولی گرفت.

شهنازی گفت: بازی بعدی ما در همدان است و پس از آن در آخرین دیدارمرحله دور رفت میزبان تیم کاله جوان در سالن شش هزار نفری غدیر ارومیه خواهیم بود.

سرمربی تیم والیبال فولاد عظیمی گنبد: والیبال ارومیه را لایق باخت نمی دیدم
سرمربی تیم والیبال فولاد عظیمی گنبد گفت: والیبال ارومیه را لایق این باخت نمی دانستم و خوشحالم که توانستیم سه امتیاز این دیدار خارج از خانه را کسب کنیم.

به گزارش پرتال هواداران والیبال اورمیه، عظیم جزیده پس از پیروزی ۳ بر ۱ تیمش مقابل مقاومت شهرداری ارومیه در گفتگو با ایرنا افزود: امروز بازی بسیار حساس و نفس گیری داشتیم و طی دو هفته اخیر به دلیل برگزاری دو بازی در روزهای یکشنبه و چهارشنبه، خستگی راه و بعد مسافتی که وجود دارد بازی های فشرده و سخت است.

وی اظهار کرد: با وجود خستگی که داشتیم به دلیل آمادگی روحی و روانی که در بازیکنانم ایجاد کرده ام توانستیم هر سه امتیاز این دیدار را نصیب خود کنیم و صدرنشینی خود را حفظ کنیم.

وی گفت: من والیبال ارومیه را لایق باخت نمی دانم چرا که تیم های استخوان داری در بطن خود دارد ولی تعجب می کنم که امسال تیم ارومیه چرا در لیگ برتر و در دسته یک نتیجه نمی گیرد.

جزیده گفت: امروز هماهنگی و انسجام کمتری در تیم ارومیه مشاده کردم ولی بازیکنان خوبی در اختیار دارد که جا دارد به آنان تبریک بگویم.

وی گفت: دو بازی قبلی ما با نتیجه ۳ بر ۲ پیروز شدیم و بسیار خوشحالم که توانستیم تیم ارومیه را در زمین خود شکست داده و سه امتیاز کامل را از آنان بگیریم.

جزیده گفت: در ست اول به دلیل عدم آشنایی با جو سالن بازیکنانم کمی استرس داشتند و نتوانستند بازی همیشگی خود را ارائه کنند و باعث شد با امتیاز فاحش ۲۵ بر ۱۵ شکست بخوریم ولی در ادامه توانستیم توپ و میدان را در اختیار بگیریم.

وی گفت: ما آنالیز خوبی در حین بازی انجام می دادیم و با پیش بینی نحوه بازی سازی پاسور تیم ارومیه توانستیم بیش از ۸۰ درصد برنامه های حریف را عقیم کنیم.

وی ادامه داد: در ست چهارم ما پنج امتیاز جلو بودیم و این باعث شد بچه ها کمی از بازی غافل شوند و این امر ما را با مشکل مواجه کرد که در ادامه توانستیم با نتیجه نزدیک ۲۸ بر ۲۶ بر میزبان پیروز شویم.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 20
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 7
  • بازدید ماه : 7
  • بازدید سال : 9
  • بازدید کلی : 60